12 iulie 2011

Prin sunet de chitara si pian.

Astazi ne leaga raza de lumina
Nascuta'n rasaritul palid de April';
Tu, vag acord al unui sunte de chitara,
Eu, glasul de pian ce rasuna subtil..

Eu, sufletul ce'aluneca pe note slabe
Inlacrimante'n propriul melancolic dor;
Purtat de vant, ademenit de soapte,
Invaluit doar de nesiguranta lor.

Tu, sufletul ce merge inainte
Cu pasii siguri, neintorsi din drum;
Singur, condus de propria putere,
Lasand in urma amintiri de scrum.

Eu, ecoul pierdut printre iluzii,
Arzand sperante, innecandu'ma in fum;
Cand ai pasit in iadul vietii mele,
Mi'ai daruit lumina ce'o pastrez si'acum.

Un sunet stins, chemandu'te aproape
Ce a atins o coarda a sufletului tau;
Am prins viata in aceasta melodie,
Caci te'am strigat si ai venit mereu.

Tai Bu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu